Tudnivalók
HÁZIREND
(A házirend időpont foglalással automatikusan elfogadásra kerül.)
1. Időpont foglalás:
Az időpont foglalás könnyedén történhet személyesen, telefonon vagy Instagramon, hétfőtől péntekig 8:00-18:00 között.
2. Pontosság:
Érkezzen pontosan az időpontjára, de legfeljebb 15 perc késés elfogadott. Amennyiben a késés meghaladja a 15 percet, új időpont egyeztetésére van szükség.
3. Lemondás és módosítás:
Amennyiben időpontját le szeretné mondani vagy módosítani kívánja, kérjük a lehető leghamarabb jelezze, a rugalmasság érdekében.
24 órán belüli lemondás vagy időpont módosítás esetén a szolgáltatás 50%-a felszámolásra kerül.
Ha nem jelenik meg időpontján, kizárólag úgy áll módunkban új időpontot biztosítani, ha a szolgáltatás árának az 50%-át előreutalással rendezi. (Az előleg lemondás vagy nem megjelenés esetén nem jár vissza.)
4. Higiénia:
A Pillógia csapatával rendszeresen fertőtlenítjük a munkaterületet és kizárólag higiénikus eszközöket használunk.
A vendégeink higiéniájára való tekintettel kérjük egészségesen érkezzen az időpontjára. Amennyiben nem érzi jól magát, egyeztessen új időpontot. Ha mégis betegen érkezik, a munkatársaink hazaküldik és a következő időpontját felár megfizetésével veheti igénybe.
5. Garancia
Munkáinkra az utolsó időpontjától számítva 1 hét teljes garanciát vállalunk
Amennyiben betartott minden pontot az utóápolási segédletből abban az esetben ingyen korrigáljuk.
Ha nem találunk időpontot a korrekcióra, a következő időpontjának árából kompenzáljuk.
ÉRKEZÉS
1. Smink nélkül érkezzen:
Kérjük, hogy smink nélkül érkezzen a szalonba, hogy a szempilla építés folyamatát zavartalanul el tudjuk kezdeni.
2. Kontaktlencsék és szemüvegek:
Ha kontaktlencsét visel, kérjük lehetőleg érkezzen szemüvegben.
Ha erre nincs mód, minden esetben hozza magával a kontaktlencse-tárolót, mivel a szolgáltatás közben kötelezően ki kell venni a lencséket.
3. Egészségesen érkezzen:
Ha bármilyen lázas vagy fertőző betegséggel küzd, kérjük mondja le az időpontját, és válasszon új időpontot, amikor már egészséges.
Ha olyan területen tartózkodott, ahol fertőzési kockázat lehet, kérjük várjon néhány napot, mielőtt az időpontjára megérkezik, annak érdekében, hogy másokat ne veszélyeztessen.
4. Pontosság:
Kérjük érkezzen meg pontosan az időpontjára.
A pontosság segít abban, hogy a szolgáltatásokat a lehető legjobban szervezhessük.
5. Kísérők és gyermekek:
Ahhoz, hogy minden vendégünk nyugodtan és zavartalanul élvezhesse a szolgáltatásainkat, kérjük, hogy egyedül érkezzen a szalonunkba. Ez segít fenntartani a csendes és pihentető környezetet.
UTÓÁPOLÁS
1. Kerülje a víz, gőz és párás behatásokat 24 órán belül:
Az új szempilla szolgáltatások frissen felvitt ragasztóval rendelkeznek, és hogy tartósak maradjanak a szempillák, kerülje a víz, gőz és a párás behatásokat az első 24 órában.
2. Szolárium, edzés, napozás és fürdőzés kerülése:
Ezek a tevékenységek előfordulhat, hogy befolyásolják a ragasztót. Ezért az első 24 órában kerülje őket.
3. Kerülje az olajos termékek használatát a szem környékén:
Olajos sminklemosókat vagy krémeket ne használjon a szem környékén, mivel ezek meglazítják a ragasztót.
4. Ne tépkedje vagy piszkálja:
Kerülje a szempilla tépkedését vagy piszkálását, mivel ez károsítja a frissen felvitt szempillákat, illetve a saját szempilla állományát.
5. Tisztítás 24 óra letelte után:
24 óra elteltével használjon erre a célra kifejlesztett speciális szempillasampont és szempillái tisztítására.
Alaposan öblítse le, majd óvatosan szárítsa meg.
Az utóápolási iránymutatások betartása hozzájárul a szempilla szolgáltatás tartósságához és megjelenésének megőrzéséhez!
Köszönjük a megértését és az együttműködését. A célunk az, hogy Önnek a legmagasabb szintű szépségélményt nyújtsuk és ezek az iránymutatások segítenek abban, hogy látogatása kellemes és hatékony legyen!